et liv til spilde?

brevkassespørgsmål

et liv til spilde?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej. Jeg er en pige på 12. Og allerede nu er mit liv ved at gå i stykker. Jeg har det dårligt ved mig selv. Og har tit bare blivet hjemme og været inde på mit værelse. Jeg har seriøse humør svninger. Hvor jeg fx. Kan stå og kramme min veninde og ligepludselig stå og skælde hende ud?. Jeg følger min død kommer mig nærmer hver dag. Over intet?. Jeg føgler jeg ingen venner har. Jeg er det eneste problem i min familie. Og har tit overvejet selvmord!. Hver dag der går skænker jeg den samme tanke. Hvorfor er jeg i live:? . Jeg gør intet nytigt Hjæælp:-(. Hvad kan jeg gøre?. Har jeg intet at bruge mit liv til?. Skal jeg virklig begå selvmord Håber virklig i kan hjælpe mig Knus.

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt høre, at du har det svært lige nu og derfor er det super godt du skriver herind til Cyberhus. For at du kan få det bedste svar, så har jeg lagt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi kan de bedre hjælpe dig.

Du kan finde deres svar inden for de næste 10 dage.

Venligt hilsen

Rikke