er han ligeglad?

brevkassespørgsmål

er han ligeglad?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 14 år 3 dage siden

hej jeg er forelsket i en af mine venner. Og jeg skrev til ham på facebook at jeg godt kunne li` ham men han svare ikke tilbage. Og han har været på imens jeg var på. Er det fordi han er ligeglad med mig? det er lidt mystisk for vi mødte hinanden på en ferie. Og han spurgte om mit nummer og han har sagt at jeg er meget smuk og sød, men jeg er lidt i tvivl om han stadig synes det for vi har ikke skrevet i 3uger nu og jeg bliver da lidt ked af at han ikke vil svare på det jeg har skrevet jeg har skrevet det 2 gange nu skal jeg skrive det igen? håber i kan hjælpe miig hilsen den forvirret

Svar:

Hej den forvirret

Det kan jeg da godt forstå, at du bliver lidt forvirret over..

Jeg kan ikke vide hvorfor han ikke svarer og der kan være forskellige svar på det spørgsmål. Måske er han selv lidt usikker på om han kan li dig som ven eller lidt mere, måske er han ikke interesseret eller måske er han bare ikke den person der skriver så meget.

Men du har skrevet to gange og det synes jeg er rigtig stært og godt, fordi på den måde kan du finde ud af om han kan li dig eller ikke. Jeg synes du skal prøve at skrive en sidste gang og denne gang skrive, at du gerne vil have han svarer, fordi du ikke er sikker på om han er interesseret eller ikke.

Hvis han svarer, så er det jo fint, fordi så finder du ud af det. Hvis han ikke svarer, så tror jeg at det er et tegn på at han ikke er interesseret mere.

Du skriver at i mødtes på en ferie, og at han sagde du var smuk og sød. Det er jo dejligt at få at vide, men sommetider så kan man godt blive lidt forelsket på en ferie og når man så kommer hjem, så er der lige pludselig en masse andre ting som er vigtige. Så måske er han ikke så forelsket i dig mere og det må du så acceptere.

Hvis det er sådan, så må du prøve at glemme ham og komme videre i dit liv. Måske skal du slette ham som ven på facebook, fordi på den måde kan det være lettere at sige til sig selv: "Nå, det var det", og så komme videre..

Kan du have det godt..

Venlig hilsen

Trine