dating sider for teenagere

brevkassespørgsmål

dating sider for teenagere

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej findes der nogle dating sider for teenagere. jeg er 14 år og ku tænk mig en kærste

Svar:

Hej med dig..

Nej det gør der faktisk ikke og det er fordi det først er lovligt at lave datingsider for børn over 15 år og faktisk siger de fleste datingsites at man skal være 18 år.

Så jeg synes i stedet for, at du skal prøve at komme i kontakt med piger på andre måder. Du kan stadig bruge nettet og måske er du allerede på facebook eller andre steder, hvor der båder er piger og drenge. Det kan sommetider være nemmere at begynde at skrive med nogle piger og det kan være en fin måde at lære nogle at kende lidt bedre.

Du kan også møde piger i virkeligheden, både henne på skolen, i din fritid eller gennem andre venner. Det kan godt være lidt svært lige at få en kæreste, fordi først skal man lære en pige og kende lidt og den pige skal så synes at man også er sød.

Så det nemmeste er at finde en pige som du synes er sød og så prøve at komme til at snakke med hende, enten via nettet, sms eller i virkeligheden. Og så på et tidspunkt, hvis du kan mærke at hun også synes du er sød, så kan du spørge hende om hun vil være kærester med dig.

Der er ikke sådan en bestemt måde at gøre alt det her på og det er også noget du skal lære, så det er bare med at prøve forskellige ting af..:)

Hej igen

Hilsen Camilla