Dårlig til at score

brevkassespørgsmål

Dårlig til at score

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 5 dage siden

Hej Cyberhus Mit problem er jeg er genert og ved ikke om jeg kan kysse og danse. Er genert for hvis jeg ikke kan danse og sådan. Hvordan for jeg man selv til at feste igennem?

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan se at Nina lige har svaret på et spørgsmål der ligner dit meget og jeg tror det også er fra dig. Det tog lidt tid inden hun fik svaret og derfor tror jeg du måske har skrevet igen og det er helt okay. Du kan læse hendes svar her, og hvis det ikke var dig, så skriv bare igen, eller kig forbi chatten i eftermiddag. Her sidder der voksne der også gerne vil hjælpe dig med gode ideer..:)

Venlig hilsen Rikke