Brystvorter.....!

brevkassespørgsmål

Brystvorter.....!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej, Brevkasse ;-) Jeg har læst lidt omkring brystvorter hos teenagere og ældre.. De fleste pigers brystvorter vender udad og har den lille dut, men mine vender indad, jeg synes det er rimelig træls at de ikke er som alle andres, vokser mine nogensinde ud? Hvis ja, hvornår ca.?

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå du tænker på det, hvis du synes de andre pigers brystvorter vender udad. Men ved du hvad, det er faktisk slet ikke unormalt, at brystvorter kan vende ind af.

Når det er tilfældet bliver det kaldet for indadvendte brystvorter og det kan man have i alle aldre. Men det er tit unge piger, i teenage årene der oplever det og brystvorterne vender sig som regel ud af, når man bliver lidt ældre.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw