Billeder

brevkassespørgsmål

Billeder

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej. Min kæreste siger at han helt vildt gerne vil have nogle nøgenbilleder af mig, og jeg kan os lide at gøre ham glad. Men min mor fandt dem på min mobil en dag, og jeg fik herre mega skider Hvad gør jeg ? For vil gerne sende ham de billeder, men jeg får jo mega skider

Svar:

Hej

At give en kæreste nøgenbilleder kan være sjovt, men det kan også blive en alvorlig sag. Hvis ikke man bliver ved med at være kærester, vil han blive ved med at have billederne. Det er ikke lovligt for ham at offentliggøre de billeder på nettet, men der har været mange sager hvor det er sket. Derfor skal man være meget påpasselig med at dele nøgenbilleder ud af en selv.

Jeg synes det er vigtigt at du snakker med din mor igen og at I får snakket om hvad du mener om det og hvorfor hun blev sur. Måske kan det hjælpe dig til at finde ud af hvad du skal gøre.

Hvis du beslutter dig for at gøre det, er det vigtigt at du ikke gør det for at gøre ham glad. Men fordi du gerne selv vil. Jeg vil råde dig til virkelig at overveje det, da han jo som sagt bliver ved at at have billederne, også selv hvis i en dag går fra hinanden.

Venlig hilsen Denise