bedste venninde

brevkassespørgsmål

bedste venninde

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

jeg er bange får at min bedste venninde, er sur på mig fordi jeg ik så godt kan lide hendes kærste. jeg kunne godt tænke mig et godt svar

Svar:

Hej pige

Det er da også irriterende når man ikke kan lide nogen som en anden synes man skulle. Men nu er det jo din venindes kæreste, så jeg syntes helt klart du skal snakke med hende om det. Hun kan fortælle noget om hvorfor hun syntes han er så sød, flink, sjov osv. og det kan måske få dig til at se en anden siden end den du siger, du ikke kan lide.

Og hvis du stadig ikke kan li ham, så synes jeg ikke din veninde skal være sur over det. Fordi det er okay at der er nogle mennesker du ikke kan li.

Hvis i er bedste veninder er det altid bedst bare at snakke om tingene, i stedet for at gå og være ked af det over noget man tror den anden veninde tænker.

Jeg ønsker jer held og lykke.

mvh. Malene