Argh !!.

brevkassespørgsmål

Argh !!.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Harrj .. Jeg Er Begyndt At Have Noget Med En Som Jeg Kender Fra Nettet, Og Aldrig Har Mødt I Virkeligheden, Og Har Kun Skrevet Med Ham I Ca. 3 Uger, Men Han Er Så Sød .. Giver De Sødeste Komplimeneter, Og Hjælper Mig Så Godt Han Nu Kan, Med Mine Problemer .. Jeg Kan Fortælle Ham ALT, Og Han Er Den, Som Jeg Bedst Kan Betro Mig Til, For Tiden, Desuden Har Vi Meget Tilfælles, Hvilket Jo Også Har Meget At Sige .. Og Nu Begynder Vi Altså At Få Noget Sammen .. Men Jeg Ved Bare Ikke, Hvordan Jeg Skal Være Sikker På, At Hans Følelser For Mig Er Ægte, Da Der Er 2 Players Der Har Såret Mig Lige I Træk, Hvorefter Han Hjalp Mig Med At Komme Ovenpå Igen .. Men Jeg Er Bange For At Det Sker Igen .. Hvordan Kan Jeg Vide, Om Han Mener Det, Og At Han Er, Som Jeg Tror ?. Det Nytter Ikke At Spørge Ham Ligeud, For Alle Kan Jo Lyve .. Så Er Der Det, At Vi har Lidt Problemer Med, Hvordan Vi Skal Møde Hinanden, Som Vi Har Snakket Om .. Jeg Er Næsten Sikker På, At Jeg Ikke Må Mødes Med Ham For Mine Forældre, Fordi Han Er Fra Nettet .. Han Siger At Han Nok Skal Tage Helt Herop For At Besøge Mig, Hvis Vi Kan Finde Et Sted Hvor Han Kan Bo Imens Han Er Her .. For Vi Bor Ca. 300 Km Fra Hinanden . Aner Ikke Hvad Jeg Skal Gøre Ved Den Sag Heller ?. På Forhånd Tak . Anonym .

Svar:

Hej

Det er dejligt at du har mødt en person du føler du kan snakke rigtig godt med, og som kan hjælpe dig med dine problemer.

Når man møder en fyr, er der altid en risiko for at man bliver såret. Det kan også være en selv der ender med at såre fyren. Det er langt fra altid noget man planlægger, men det kan være man hurtigt mister de følelser man troede man havde i starten. Nogen gange ser man andre sider af personen der gør at følelserne ikke holder ved. Heldigvis sker det også at man møder en man har det rigtig godt med, og hvor man begge holder meget af hinanden. Der kan ske mange ting i den periode hvor man lærer hinanden godt at kende.

Når man møder hinanden over nettet kan det være nemmere kun at vise de gode sider ved en selv. Derfor kan det være mere usikkert om man bliver ved med at have samme opfattelse af personen. Der er aldrig en garanti for hvordan et forholdet forløber. Man er derfor nødt til at følge sit instinkt og give fyrene en chance på baggrund af det man ved om ham.

Du er nødt til at snakke med dine forældre om at du gerne vil mødes med fyren. Det bedste er at de ved hvor du er henne. Og måske synes de at det er bedst at i mødes hjemme hos jer selv, hvor de også kan være hjemme. Det vil være det mest sikre. Det kan også være at de, som du skriver, ikke synes at det er en god ide du mødes med en du har mødt på nettet. Du må prøve at fortælle dine forældre hvad du føler.

Held og lykke

Denise