Inden du selv stiller et spørgsmål

Tandlægebrevkassen svarer kun på udvalgte spørgsmål

OBS: Tandlægebrevkassen modtager så mange spørgsmål, at vi ikke kan give alle svar. Du kan derfor ikke være sikker på at få svar, hvis du stiller et spørgsmål til tandlægen.

For at så mange som muligt alligevel kan få hjælp, har vi fundet frem til de spørgsmål vi oftest modtager omkring tænder, og samlet dem i en oversigt, som du kan finde her

hvodan laver man en debat

brevkassespørgsmål

hvodan laver man en debat

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej jeg er en pige på 12 vor dan laver man en debat

Svar:

Hej med dig!

Du laver en debat sådan her:

  • Klik på 'debatten' i den grønne bjælke på Cyberhus forside
  • Klik på det emne du vil oprette en debat under (feks 'det gør mig glad', 'teenageliv' osv)
  • Klik på knappen 'opret nyt forumemne'
  • Skriv en overskrift under 'emne'
  • Skriv dit indlæg under 'indhold'
  • Klik på 'gem' når du er færdig med at skrive det du vil

Jeg håber det giver mening? Ellers er du velkommen til at skrive igen.

Skrive gerne til brevkassen 'spørg om rådgivningen'.

Sommerhilsner fra

Camilla

Koordinator i rådgivningen