Brevkasse

Meget mellemrum mellem fortænderne

Hej, mit problem er jeg VIRKELIG synes mit mellemrum mellem mine fortænder er stort og træls. Det sådan et mellemrum, som gør at min overlæbe indvendigt ofte sidder fastklemt og bare generelt mad faktisk. Det irretere mig super meget. En ting er at det grimt men at min overlæbe indvendigt sidder...

Mia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Tænder

Hej, jeg fik revet en tand ud for sådan 3 år og siden oppe i min ovre mund, og der har ikke vokset en ny tand ud indtil her for nylig, men msn kan kun lige se et meget meget lille hjørne af tandlægen og det har man kunne i mange måneder, så jeg gad godt vide hvorfor og om det normalt at det...

Mia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Snus og bøjlebehandling

Hej, jeg har et spørgsmål. Kan min tandlæge afvise min bøjlebehandling, fordi jeg tager snus? Jeg har allerede bøjle på, men tandlægen siger, at jeg skal stoppe med det på baggrund af, at de ikke vil behandle, hvis jeg tager snus. Findes der nogle love eller rettigheder? Da jeg på ingen måde har...

Mia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål