Tampon

brevkassespørgsmål

Tampon

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 4 år 7 måneder siden

Hej jeg er en pige på 15.

Jeg har haft min menstraution længe og der er ikke noget problem der! Men jeg er først lige begyndt at bruge tampon men kun når det er nødvendigt og da jeg skulle til Lalandia og jeg var så uheldig  at jeg få min mestraution i den  uge så var jeg nød til det. Men så efter jeg tog tamponen ud efter den første dag i badelandet opdagede jeg næste morgen at jeg slet ikke havde blødt siden jeg tog tamponnen ud,  og jeg vidste at min cyklus ikke var slut endnu fordi jeg kun var på andendagen af den. Og den kom ikke tilbage indtil næste måned

Er det normalt at når man bruger tampon at den på en eller anden måde stoppe ens blødning helt? For havde jo kun blødt i 2 dage

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan forstå, at du har brugt tampon da du var i Lalandia, men da du tog tamponen ud efter den første dag ophørte din menstruation. Det er ikke normalt, at ens menstruation ophører når man bruger tampon. Men når man er 15 år, kan længden af ens menstruation varierer meget. Den vil med tiden og over årerne blive mere  regelmæssig.

Det er altså intet unormalt i, at din menstruation kun varede to dage. Jeg håber, at du nød dagene i Lalandia.

Mange hilsner

Marie

MarieHKs billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål