Tøj

brevkassespørgsmål

Tøj

brevkassespørgsmål af
Mia
13 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Hej jeg er en pige på 13 år. Jeg ved virkelig ikke hvad for noget tøj jeg skal gå i. Jeg vil gerne være speciel men pg have det behageligt. Hvordan finder man sin stil??

Svar:

Kære Mia

Det kan være rigtig svært at finde den helt rigtige stil lige med det samme, men det lyder til at du er godt i gang med at finde ud af hvad du godt kan lide. Du skriver at det gerne må være noget særligt men også behageligt. Mit bedste råd til dig må være at du prøver dig frem og finder ud af hvad du synes virker for dig. Måske kan du lade dig inspirere af andre i din klasse eller skole, eller du kan kigge lidt på f.eks. instagram, hvor der er mange som tager billeder af deres tøj. Præcis hvad du så synes er godt, kan være meget forskelligt fra hvad andre synes - og det er helt okay! Det kan også være at den kommer til at ændre sig mange gange, men det er også okay. Det vigtigste er egentlig at du prøver at finde ud af hvad du synes er flot og hvad du synes er behageligt, og så prøve at sætte det sammen på forskellige måder. Det er jo ikke andre end dig der skal gå i dit tøj, så det skal være noget du kan lide.

Det er også derfor at jeg ikke begynder at remse en masse tøjstile op. For ja, du kan godt lade dig inspirere af andre, men hvis du bare "overtager" deres stil, så er det ikke sikkert at det er lige dig.

Find noget tøj du godt kan lide at have på, og som du synes er pænt - så har du en stil. Nemlig din egen :)

Venlige hilsner,

Signe