Svar?

brevkassespørgsmål

Svar?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Hej jeg har skrevet en del spørgsmål her ind, men har ikke fået svar på ét eneste?? Hvad kan grunden være? Jeg er en hypokonder så det er ikke fedt

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå hvis du er frustreret.

Der er selvfølgelig den mulighed at vi Ikke har modtaget dine spørgsmål. Men når det her spørgsmål er gået igennem, skulle det jo være lidt underligt.

Hvis du har skrevet indenfor de sidste 10 dage, kan det være der ikke er kommet svar endnu. Vi har nemlig op til 10 dage til at svare.

Og så er der den mulighed at du ikke kan finde de svar vi har givet. Det oplever vi ofte. Vi vil gerne hjælpe dig med at finde dine svar, hvis du kan sige mere om hvornår du har sendt dem, hvad de handler om og hvad overskriften er.

Mange hilsner Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål