Sur hele tiden

brevkassespørgsmål

Sur hele tiden

brevkassespørgsmål af
Alberte
23 år
Oprettet 2 år 6 måneder siden

hej cyberhus

jeg føler ikke jeg har det særlig godt for tiden. Jeg er konstant sur hele tiden føler jeg og det frustrerer mig helt vildt og gør mig ked af det. Grunden til det er at jeg tilbage i december var min kæreste utro med min svigermors kæreste. Jeg endte med at fortælle dem begge to hvad der var sket og vi aftalte at det aldrig skulle ske igen. Så gik der 4 måneder og så skrev han til mig igen og jeg var så dum at jeg kom til at svare og vi endte så med at skrive i 1 måned men så fik jeg dårlig samvittighed og fortalte min kæreste det. Han blev selfølgelig meget skuffet og ked af det men vi er stadigvæk sammen. Da jeg fortalte ham det for 3 måneder siden sagde han vi skulle blokere min svigermors kæreste. så det gjorde vi sammen. Men grunden til at jeg er så sur er fordi jeg bekymrer mig for at lad os nu sige at min svigermor og hendes kæreste kommer sammen igen men om mange går de måske fra hinanden så er jeg bange for at han vil fortælle min svigermor at jeg blokerede ham og hvad så hvis hun bliver sur og ringer til min kæreste og siger det?? Selvom at min kæreste og svigermor godt ved det og har sagt god for det. Men jeg bekymrer mig alligevel for hvad nu hvis vi har glemt det. Altså hvorfor han er blokeret?? Er så bange for at min kæreste vil gå fra mig pga det. Det bekymrer mig helt vildt meget og jeg ved faktisk ikke hvorfor rigtig men det gør det er og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre for jeg render rundt og tænker på det konstant og det fylder rigtig meget inden i mig. Det er virkelig en frygt der sidder inden i mig. har snakket med min kæreste om det men han siger at jeg ikke skal bekymrer mig for han går ikke fra mig pga det og det er useriøst at tror jeg glemmer det når vi har været så meget igennem.. jeg har overvejet at fjerne blokeringen så jeg ikke skal bekymrer mig så meget men så går jeg jo bare bag hans ryg og det kan jeg heller ikke li. Og han siger at han bliver stiktosset hvis jeg fjerner den. Så det tør jeg ikke. Men jeg er så bange for der skal ske noget i fremtiden.. men min kæreste vil gerne have han skal være blokeret fordi han er bange for at jeg kommer til at svare hvis han skriver igen. Jeg tror også at jeg udover det går og er sur fordi jeg har svært ved at tilgive mig selv og komme videre. Altså jeg går hele tiden og tænker på hvad der kunne komme til at ske. Og jeg hænger mig i det der er sket. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at komme videre?? håber du kan hjælpe mig. Jeg har virkelig brug for hjælp ellers kommer jeg aldrig videre.. og jeg går hele tiden og tænker på at fjerne blokeringen bare så jeg ikke bekymrer mig men jeg tør virkelig ikke så får jeg bare dårlig samvittighed. Hvad skal jeg gøre please hjælp mig!!

Svar:

Kære Alberte

Jeg ved at du tidligere har skrevet ind til os, og jeg vil gerne henvise dig til det svar du fik der: https://cyberhus.dk/brevkasse/bange-miste-min-k%C3%A6reste

Du må meget gerne henvende dig i vores chat eller i vores sms, hvis du ønsker flere råd angående din situation.

Kærlig hilsen

Camilla

SigneHs billede
Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål