for stort penis hoved

brevkassespørgsmål

for stort penis hoved

brevkassespørgsmål af
quandale
17 år
Oprettet 1 år 9 måneder siden

Jeg har et meget stort penis hoved, og er bange for min penisstreng ikke er langt nok. når jeg hiver forhuden ned i en stiv tilstand, gør det lidt ondt, og jeg føler den er alt for stram, og er bange for den sprænger hvis jeg bare hiver en lille smule ekstra ned. Jeg har også svært ved at trække min forhud tilbage op, skal mase lidt før den vil over penis hovedet igen.

Svar:

Hej quandale

Tak for din spørgsmål. Det lyder som om, at du har det der hedder forhudsforsnævring. At forhuden simpelthen er for stram i forhold til penishovedet, og i dit tilfælde i stiv tilstand. Man kan blive behandlet for dette, på flere måder.

Man kan få en creme, der måske kan afhjælpe problemet og ellers kan man blive opereret for det. Uanset hvad, skal du et smut forbi din læge, som vil hjælpe dig med den ene eller den anden behandling. Ellers vil du potentielt have smerter i forbindelse med onani og samleje fremadrettet.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Mvh Maj

Maj fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål