Stor pik

brevkassespørgsmål

Stor pik

brevkassespørgsmål af
Ham med en stor pik
13 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej cyberhus Jeg synes min pik er vokset meget de seneste 2 år, jeg er 13 nu og min pik er 16,5cm når den er stiv, da jeg så var 11 år var den 11 cm lang i stiv tilstand, altså 5,5cm på 2 år er der rimlig meget?? Men vil den stadig vokse sådan indtil at jeg bliver 17-18 år?

Svar:

Hej Ham med den store pik

Det er et godt spørgsmål, som jeg ikke kan give dig et helt præcist svar på.

Det er selvfølgelig helt naturligt at pikken vokser, når man kommer i puberteten, ligesom du er kommet. Men det er MEGET forskelligt hvordan den vokser. Nogles pik, vokser meget i starten af puberteten, og går så lidt i stå. Andres vokser slet ikke de første år, og så sker der pludselig en masse, når de bliver ældre. Og så er der dem, der vokser lige så stille og roligt gennem hele puberteten.

Jeg kan ikke sige dig, hvilken gruppe du hører til. Men jeg kan fortælle dig, at din pik er hvad man vil kalde en normal størrelse voksen pik. Så hvis den ikke vokser mere, ville du have en helt almindelig størrelse pik. Den bliver jo helt sikkert ikke mindre, og og hvis den vokser lidt mere, vil du måske ende op med en pik, der er en smule større end de fleste. Lige meget hvad, er jeg sikker på at den er lige som den skal være, så den passer til dig.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål