Stor knop

brevkassespørgsmål

Stor knop

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Hej Så det begyndte at gøre ondt i mit underliv i går, da jeg så opdager at jeg har noget der ligner en stor rød knop ved mine skamlæber. Den gør rimelig ondt, og jeg ved ik helt hvad jeg skal gøre.

Svar:

Kære dig.

Tak for dit spørgsmål.

En knop på skamlæberne kan være rigtig mange ting. Det vigtigste du skal være opmærksom på er tegn på infektion: forværring i smerten, hævelse, varme, rødme og feber.
Hvis du oplever nogle af disse ting, så synes jeg du skal snakke med din mor (og læge), for så skal der muligvis gøres noget ved det.
Derudover skal du huske ikke at pille alt for meget i knoppen og sørge for at holde området rent og tørt.

Ofte er en lille knop ikke noget der betyder noget. Hvis du er begyndt at barberer dig kan knoppen også være en lille irritation i dine hårsække.

Håber mit svar hjælper dig.

Kh H

Ries billede
Rie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål