Stiv pik som gay

brevkassespørgsmål

Stiv pik som gay

brevkassespørgsmål af
Jacob
14 år
Oprettet 4 år 3 måneder siden

heyo

mig og nogle af mine venner sad og snakkede for et par dage siden og vi duskuterede om dette spørgsmål men vi kunne ikke komme frem til et svar så nu spørger jeg her! Hvis man er gay får man så stiv pik over sin egen stive pik?

Svar:

Kære dig,

Jeg tror ikke, det er begrænset til seksualitet, at man kan synes, at man selv ser godt ud - det forestiller jeg mig også, at du selv og dine venner til tider kan tænke, når I kigger på jer selv :) Nu er der jo også mange andre ting at tænde på, end en stiv pik - ligegyldig hvad ens seksualitet er. For eksempel hænder, arme, numse, smil, grin, duft, personlighed. Det er en god ting at tænke positivt om sig selv og tænke at man er flot eller lækker, men jeg tror ikke, der er så mange, der bliver seksuelt ophidsede af at se deres eget smil i forhold til at se andres - igen ligegyldig seksualitet. Som hetero seksuel kan man også godt blive tændt af stive pikke, så du kan jo også se, hvordan du selv oplever det! I det hele taget, så tror jeg ikke, seksualitet kan sættes i kasser på den måde, som jeg lidt fornemmer, at du og dine venner har forsøgt på. Vi tænder alle sammen på forskellige ting!

Jeg håber du kan bruge mit svar - god udforskning!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål