Brevkasse

En pige jeg kan lide

Hej jeg heder Malthe Der er den er pige der heder silja jeg synes er vilt sød og jeg vil gane varer Karster med hine Jeg er lige skiftet skole og det har jeg også Vi er gode vener hvad gør jeg hilsen Malthe

Mai har svaret på dette spørgsmål

Møde nye mennesker

Hej Cyberhus. Jeg har gennem hele mit liv været single. Jeg har aldrig rigtig haft et "crush" på nogen som sådan og har ikke engang haft noget der har været i nærheden af seriøst med nogen. De fyre der har været interesseret i mig, har jeg bare ikke selv rigtig haft interesse i. Selvom jeg i...

Lukas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Bange for, at jeg aldrig finder nogen

Kære brevkasse, jeg er en snart 19-årig pige, der til daglig går på gymnasiet. Jeg trives rigtig godt på mit gymnasie, jeg har en skøn og stille pg rolige klasse, hvor jeg føler mig set og hørt, som den jeg er! Det der er min bekymring/“problem” så og sige er, at jeg er så rædselsslagen - helt...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål