Brevkasse

Brændende følelse i skede under sex

Hej. Jeg har været sen om at få min første oplevelse med sex og har derfor ikke så meget erfaring endnu. Mit problem er, at når min partner begynder at indføre penis, så svier/brænder det i min skede. Vi laver massere af forspil og jeg er meget våd dernede, men alligevel gør det ondt. Han kan...

Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hævet pin

Hej jeg har været til en fest i weekenden. Hvor at jeg var så heldig og få et blow job af en pige, men nu er det nogle dag efter. Og den er blevet meget hævet og har mærker. Jeg ved ikke om hun har bidt i den, men så ville jeg da kunne mærke det under oplevelsen. Jeg har nogle riser men hun...

Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Sex

Jeg vil gerne prøve og have sex men ved ikke hvordan man gør? er der nogen gode "øvelser" man kan lave for man har sex for første gang?

Mai har svaret på dette spørgsmål