vægt!

brevkassespørgsmål

vægt!

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej! Jeg har et problem med min vægt! Jeg bliver så ked af det når jeg går på vægten, vis jeg vejer mere end sidste gang... Jeg er 1,51 cm. og vejer 37,5 jeg vil gerne ned og veje... måske de 32 kilo.. Jeg har haft det dårligt med at spise i en lang periode, jeg har smidt min mad ud og prøvet at spise så lidt som muligt uden mine forældre vækkede mistanke.. Er det normalt, i min alder ikke at spise & græde i flere uger fordi man vejer mere? Kh Mig

Svar:

Hej med dig..

Jeg har flyttet dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" fordi de ved rigtig meget om følelser, vægt og mad. Jeg tror du får et meget bedre svar derovre..

Du kan finde deres svar inden for den næste uge.

Venlig hilsen

Mette