morten

brevkassespørgsmål

morten

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

er det okay jeg er forelsket i dig morten fordi jeg synes du er pæn på billedet og sej læge hilsen a

Svar:

Hej med dig

Jeg hedder Erroll og svarer lige på dit spørgsmål, fordi jeg er ansat i Cyberhus.

Det er helt okay, at blive forelsket i folk man ikke kender så godt. Det kan være man synes de ser vildt søde ud, eller gør noget som man synes er rigtig godt og noget man godt kan lide. Det er både normalt og helt okay.

Men det er også sådan, at man kan blive forelsket i mennesker, som man ikke kan blive kærester med. Det kunne for eksempel være en lærer eller pædagog og sommetider kan det tage lidt tid, før man ikke er forelsket mere, eller møder en på ens egen alder som man så bliver forelsket i i stedet for. Man kan også blive forelsket i en som man bare har set på billede, men som man aldrig kommer til at snakke med rigtigt. Som for eksempel med Morten.

Derfor skriver jeg også til dig, fordi Morten må ikke svare dig på sådan et personligt spørgsmål. Så A, helt okay at blive forelsket, men der kan ikke ske så meget mere end det.

De bedste hilsner
Erroll - Cyberhus