Mærkelig bule..

brevkassespørgsmål

Mærkelig bule..

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Okay, jeg har et problem, eller det er sådan set ikke et problem bare en ting som undre mig. Nede på mit venusbjerg i venstre side får jeg nogle gange sådan en mærkelig bule... den kan blive næsten 1 cm ud af, men jeg kan godt "præsse den ind" men den kommer alligevel igen. Det er kun nogle gange at den kommer og det er specielt omkring min æggeløsning, men det er ikke værd månded! - jeg har ingen anelse om hvad det kan være eller om det overhovedet er normalt - Hjlælp!

Svar:

Hej med dig

Jeg ved sørme ikke rigtig, hvad det kan være. Det lyder jo helt fredsommeligt, men jeg kan godt forstå, at du undrer dig. Det kan være flere forskellige ting, måske en cyste, en irritationstilstand eller brok. Alt sammen fredsommeligt som sagt. Jeg synes, at din læge skal kigge på dig. Det kan være, han/hun kan komme det nærmere.

Hilsen Kathrine