Knup på penis

brevkassespørgsmål

Knup på penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år

Hej

Jeg har en mærkelig dum knop på min penis.
Den sidder ikke på selve penis, men på selve forhuden. De er røde, og er kun irreterende når man trykker på dem.
Den ligner som om det er en bums i en meget tidlig alder.

Det forstyrrer onaniet, jeg er stadigvæk jomfru, så har ikke fået det igennem samleje.

Hvad kan det være?

Svar:

Hej med dig

Du har en generende knop på din penis' forhud, som er rød og kun øm ved tryk.

Ud fra det som du fortæller mig, lyder det helt ufarligt og fredeligt. Oftest er det lettest at bedømme, hvad der helt præcist er tale om, hvis man kan se og undersøge knoppen på penis.

Hvis jeg skal komme med et bud, vil jeg tro, at det kunne være en lille kirtel i forhuden, som er blevet betændt. Det er fredeligt og vil oftest gå over af sig selv.

Hvis der er flere knopper eller større røde områder på forhuden, kan det være svamp. Og så kan du prøve at smøre udslættet med Brentan creme over en uge, 2 gange dagligt, herefter 1 x dagligt i 1 uge og herefter hver 2. dag i 1 uge. Brentan kan købes på apoteket.

Men hvis det hæver meget op eller gør ondt, når du ikke rører i området, eller du får feber, vil jeg anbefale dig at for den kigget på af en læge.

Hvis du har haft knoppen gennem længere tid (dvs flere måneder), skal du også lige have den tjekket af en læge.

Jeg håber, du har fået svar på dit spørgsmål.

Mvh. Jens

Jenss billede
Jens har svaret på dette spørgsmål