knubber

brevkassespørgsmål

knubber

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg har sådan nogle små knubber på pikken er det normalt???

Svar:

Hej! Tak for dit spørgsmål. Man kan have knopper på pikken af mange forskellige årsager. Nogle knopper er helt normale, og andre er kønssygdomme, som man skal behandles for. Fx kønsvorter. Hvis du ikke har været i seng med nogen, så tror jeg ikke det er en kønssygdom.

Så kan det i stedet være bumser, talgknopper eller det, der hedder spicula glandis. De har ikke noget dansk navn, men det er knopper, der sidder på den nederste del af pikhovedet. De er altså helt normale og skal ikke behandles.

Så ud fra det du fortæller, så behøver du ikke at være bekymret for det, det lyder helt normalt.

Hilsen Christine