Jernpiller

brevkassespørgsmål

Jernpiller

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 15 timer siden

Heeej. jeg har lige skrevet ind om konstant træthed, og jeg spiste jernpilller og den slags. jeg glemte lige at skrive at jeg lige er kommet over en sygdom der hedder scönlein hennock!:d.. så det kunne jo godt være det ændrede noget:D

Svar:

Hej igen du.

Tak for din tilbagemelding. Kan forstå at du lige har været igennem et sygdomsforløb. Jeg håber meget at du udover trætheden har det godt. Jeg må være ærlig at sige at jeg ikke er ekspert inden for den sygdom, men så vidt jeg ved så er der nogen der får forskellige former for blødning i hud og andre steder. Hvis du har haft det kan det godt give træthed, men man kan også være træt efter sygdom, hvor kroppen bare lige skal bruge lidt tid til at komme sig.

Men mit råd er sådan set det samme som sidst. Specielt når du nu har været igennem et sygdomsforløb, synes jeg du skal tage en snak med din læge om det.

Håber du kan bruge mit svar og snart bliver mere frisk :)

Med venlig hilsen

Morten