Jeg er for tyk:(

brevkassespørgsmål

Jeg er for tyk:(

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Heejsa, jeg er en pige på 13 år, jeg synes selv jeg er tynd og vil gerne blive tyndere, jeg vejer 40kg og jeg synes det er meget, har i råd til hvordan jeg kan blive tynd? Som i også ved må man ikke gå til Fitness når man ikk er fyldt 15 år(: Knus Ss

Svar:

Hej med dig..

Det er godt du skriver herind, fordi du vejer faktisk for lidt og derfor er det vigtigt du ikke taber dig mere. Når du skriver, at du er tynd men gerne vil tabe dig endnu mere, så tror jeg du har brug for at snakke med en voksen om hvorfor du tænker så meget på at tabe dig.

Derfor har jeg sendt dit spørgsmål videre til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" fordi her ved de rigtig meget om når man tænker meget på at tabe sig. Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid.

Du kan også besøge chatrådgivningen her i Cyberhus. Den har åben mandag til torsdag kl. 14-19 og her sidder der voksne som du anonymt kan chatte med om dine tanker.

Venlig hilsen

Line