hvordan

brevkassespørgsmål

hvordan

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

kan børneorm gå væk af sig selv uden medicin

Svar:

Hej.

Godt du spørger når du er i tvivl.

Børneorm går ikke væk af sig selv, men skal behandles med medicin. Hvis du tror du har børneorm skal du gå til din læge og blive undersøgt, for medicinen skal udskrives på en recept som kun lægen kan gøre. Derudover skal man være ekstra grundig med rengøring og hygiejne, så det er godt at få gode råd fra sin læge eller andre der ved noget om det.

Sygdommen smitter nemt, så derfor er det også vigtigt at blive behandlet, så man ikke smitter dem man går rundt sammen med.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Hilsen Lea