Hver dag

brevkassespørgsmål

Hver dag

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 1 måned siden

jeg har det hele tiden dårligt og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre fordi min mor tro ikke på mig men jeg har det virkeligt dårligt og jeg har hele tiden kvalme Og føler jeg skal kaste op helle tiden og har ondt over det hele i min krop og jeg taber mig hele tiden lige meget hvad jeg spiser og min mor siger at jeg finder på det men jeg ved der er noget og jeg vil godt høre hvad i tro??

Svar:

Hej du

Det lyder som om du har det rigtig skidt. Jeg kan ikke fortælle dig præcist, hvad der er galt - men, jeg tror under alle omstændigheder, at du kunne have brug for noget professionel hjælp. Hvis du ikke føler, at din mor forstår dig rigtigt, så kan du altid kontakte din egen læge - og det synes jeg du bør gøre hvis det ikke bliver bedre ret hurtigt.

Jeg håber at svaret kan hjælpe dig videre. Venlig hilsen Jens-Christian

Jens-Christians billede
Jens Christian har svaret på dette spørgsmål