hvad sker der?

brevkassespørgsmål

hvad sker der?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 uge siden

Hej Jeg har en meget lang klitoris. Den hæng 5 cm. det gøre ondt at rører ved den vhad gø re jeg?

Svar:

Hej med dig

Det lyder som om du er ret generet og det er rigtig fint du skriver herind. Kan godt forstå du undrer dig.

En forstørret klitoris kan man enten være født med eller man kan udvikle den i løbet af livet. I begge tilfælde kommer det af, at der er noget rod med de signalstoffer kroppen bruger, til at fortælle hvordan den skal vokse.

En læge kan ofte hjælpe kroppen til at få styr på signalstofferne. Selvom jeg godt ved det ikke er det sjoveste sted at skulle undersøges, kunne det være en god idé at gå til din læge med problemet. Måske du kunne snakke med en af dine forældre, en veninde eller en anden du stoler på, og evt. få dem til at gå med. Det gør det ofte lidt nemmere.

Venlig Hilsen
Jakob