Er jeg tyk?

brevkassespørgsmål

Er jeg tyk?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Brevkasse. Jeg er rigtig ked af det for tiden. Jeg kæmper mod mobbeningen i skolen osv. Men nu til mit problem , jeg har et rigtig dårligt forhold til min krop. Jeg spiser ikke noget jeg spiser kun aftens mad , spiser slet ikke morgen mad og frokost. Jeg føler mig virkelig virkelig tyk og grim og dum osv. Jeg vejer 49 kg og er 1,60 høj. Jeg ved godt i vil synes det her er dumt at spørger om. Men det fylder rigtig meget hos mig! Når jeg ser mig selv i spejlet begynder jeg at græde føler mig så tyk!!! Håber i kan hjælpe mig. Knus mig.

Svar:

Hej med dig.

Jeg har flyttet dit spørgsmål over tiul brevkassen "Når det gr ondt inderst inde" fordi dit spørgsmål mere handler om de følelser og tanker du har omkring din krop. Derfor tror jeg du får et bedre svar på det ovre i den anden brevkasse.

Du kan finde deres svar inden for en uge og bare kig efter den overskrift du har skrevet.. det vil være den samme.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus