Er det normalt?......

brevkassespørgsmål

Er det normalt?......

brevkassespørgsmål af
Amalie
13 år
Oprettet 7 år 1 måned siden

Hej jeg er en pige på 13 år

Jeg er meget rød for neden er der noget man kan gøre eller skal man gå til en læge?

Svar:

Kære Amalie

Først og fremmest tak for dit spørgsmål. Du skriver, at du er meget rød forneden, jeg tænker du mener omkring skeden?

Man kan prøve at smøre et tyndt lag zink salve på (det samme som man bruger til babyers røde numser), det kan købes på apoteket eller i matas.

Hvis du bliver ved med at være rød, synes jeg du skal få en tid hos lægen, det skal helst være sammen med en af dine forældre, da lægen ikke kan behandle dig uden, uden at en af dem er med, da du er under 18 år. Man kan dog godt tage alene til læge og bare snakke hvis man vil det i første omgang.

Håber det var svar på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Vh

Kasper

Kaspers billede
Kasper har svaret på dette spørgsmål