Bekymret

brevkassespørgsmål

Bekymret

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg har et lille problem nu hvor det er med mine testikler at gøre. Fordi i min højre side af min pung hvor den ene tekstikel er lidt anderledes fordi den har en slags dobbelt bue. Hvor en ''normal' tekstikel bare er oval hvis man kan sige det sådan. Men har aldrig haft smerter eller noget ligende. Eller sagt på en anden måde ligender det at der er 2 tekstikler i min højre side af pungen. Men som sagt har det aldrig genert mig eller gjort ondt... Ved ikke hvad jeg skal stille op?

Svar:

Hej med dig.

Mange tak for dit spørgsmål. Jeg tænker, at det du mærker måske er bitestiklen. På en normal testikel sidder der bagpå en bitestikel. Den skulle også gerne være på den anden testikel.

Hvis du stadig synes, at der er forskel på dine testikler, kan du få din læge til at undersøge dem.

Mange hilsner

Christine