Brevkasse

Forhold

Må en som arbejder for kommunen i et tilbud for unge gerne have et forhold med en af de unge (hvis den unge er over 18)?

Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Tynd pik

Hej jeg er en dreng på 14 år. Jeg Ka ik lide min pik pga jeh synes den er for tynd Den er ca 16 cm lang men ret tynd og er bange for piger vil synes den er for lille

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Min kærester er venner med sin gamle bolleveninde

Hejsa. Jeg er en ung kvinde på 25, min kæreste er 31 og vi har et kæmpe problem eller jeg har. Det er sådan at min kæreste har en gamle bolleveninde som han stadig snakker med men ikke mødes med, han har indrømmet overfor mig at hun er bedre i sengen og at hun er pænere end jeg, hvilket går mig...

Mai har svaret på dette spørgsmål