Brevkasse

Hvordan siger jeg det

Jeg har en god veninde som jeg er meget tæt med. Jeg har ikke andre følelser for hende end venskab men nu har hun desværre fået kæreste følelser for mig. Jeg vil ikke gøre hende ked af det så hvad gør jeg lige. Vi har ikke været sammen eller noget og jeg synes ikke jeg har lagt op til at vores...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Sex

Jeg vil gerne prøve og have sex men ved ikke hvordan man gør? er der nogen gode "øvelser" man kan lave for man har sex for første gang?

Mai har svaret på dette spørgsmål

Bryster

Min nipples vokser ikke! Jeg er snart 13 og mine boobs er nogle donuts! jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og det er bare MEGA irriterende, hvad skal jeg gøre!

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål