Brevkasse

Kropsbehåring

Hey! Jeg har ses med en i et stykke tid nu, og alt har gået som smurt. Det har kun være såkaldte “green flags” hele vejen igennem. Lige pludselig kommer der det frygtede “jeg har lige et spørgsmål” på SMS. Der bliver nævnt at han har det svært med kropsbehåring. Jeg har lidt (self trimmet) og...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Utroskab

Hej, Min kæreste af snart 9 måneder har været mig utro en del gange. Han havde fået et blowjob af en pige i starten af vores forhold som endte med at fortælle mig det, hvorefter jeg fandt ud af at han også havde kysset med 3 andre. Det førte til at vi for omkring 4 måneder siden slog op. Vi...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Drømme bliver til virkelighed

Jeg oplever ofte at minen drømme bliver virkelig kan drømme at en af mine forældre vil fortælle mig noget. Og så når de gør det kan jeg sige at jeg vidste hvad de vil fortælle også andre ting oplever ting i drømme som nogle dage sener bliver virkelig også om steder jeg aldrig i livet har været...

Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål