Brevkasse

Tror jeg har mistet min veninde

Jeg har haft en rigtig god veninde i skolen. Vi har været veninder i lang tid og har haft det rart sammen. Men her i påskeferien er der åbenbart sket noget. Jeg har haft mange arangemanger med min familie så vi har ikke været sammen i ferien. Men jeg ved hun har været en del sammen med en anden...

Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Tidlig mens

Hej. Hvad er grunden til at nogen piger får mens allerede som 10 årig? Det betyder jo at man i princippet kan blive gravid så, men vil det så sige at det er normalt fra naturens side at blive gravid så tidligt? Jeg fik det selv som 10 årig og nu har min lillesøster på 10 også lige fået det.....

Sofie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Ar/pigmentmisfarvening efter bums på ballen

Jeg fik en bums på min balle for nogle måneder siden og kom desværre til at poppe den. Nu er der så kommet et slags ar dvs. en mørk plet. Har læst mig frem til at det er en pigment misfarvning som kan ske ved at poppe bumser. Men den er stadig ikke forsvundet efter flere måneder. Jeg har prøvet...

Stina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål