Brevkasse

Bind

Hej, Jeg har lagt mærke til at når jeg har menstruation og bruger bind føles det som om at den yderste del af mine skamlæber altså der hvor det næsten er normalt hud klør og sviger en del. Er det normalt eller er jeg allergisk over for bindets materiale?

Katrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Brændende følelse i skede under sex

Hej. Jeg har været sen om at få min første oplevelse med sex og har derfor ikke så meget erfaring endnu. Mit problem er, at når min partner begynder at indføre penis, så svier/brænder det i min skede. Vi laver massere af forspil og jeg er meget våd dernede, men alligevel gør det ondt. Han kan...

Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hårde Knupper og Forhud

Hej jeg har en del hårde hvide knupper på min pung og ved sku ikke rigtig hvad det er og de gør kun ondt vis jeg trykker på dem hårdt! ligesom vis det var en bums der skal have et ekstre tryk. Andet spørgsmål når min penis er helt stiv kan jeg ikke trække forhuden helt tilbage på den opper flade...

Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål