Brevkasse

Bind

Hej, Jeg har lagt mærke til at når jeg har menstruation og bruger bind føles det som om at den yderste del af mine skamlæber altså der hvor det næsten er normalt hud klør og sviger en del. Er det normalt eller er jeg allergisk over for bindets materiale?

Katrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Er der noget galt med mig

Hej. Jeg har nogle sprøgsmål jeg virkelig gerne vil have svar på. 1. Jeg er 13 snart 14 og har ikke fået min menstruation endnu og er heller ikke rigtig gået i puberteten endnu. Er det normalt?. 2. Jeg føler mig mega tyk og kom på et tidspunkt så langt at jeg lavede selvskade. Hvordan kommer jeg...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hvordan siger jeg det

Jeg har en god veninde som jeg er meget tæt med. Jeg har ikke andre følelser for hende end venskab men nu har hun desværre fået kæreste følelser for mig. Jeg vil ikke gøre hende ked af det så hvad gør jeg lige. Vi har ikke været sammen eller noget og jeg synes ikke jeg har lagt op til at vores...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål