Sexliv

brevkassespørgsmål

Sexliv

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej, håber i kan hjælpe mig og min kæreste med vores akavet problem... Går bare direkte på.

Jeg har en skøn kæreste på 17 år. Men hver gang vi har sex, gør det meget ondt på hende, som om jeg er for stor og kommer for dybt ind.

Har undersøgt, at gennemsnittet for penisen er 13-15cm, men min er 20,5cm. Så når det bliver for meget for hende, giver hun mig blowjob. Føler ikke at hun nogensinde når at komme, har flere gange prøvet at give finger eller slikke hende. Men det over hendes grænser, og det vil hun ikke. Ved ikke hvad jeg skal gøre, vil gerne forkæle hende, og få hende til at føle hvad jeg føler, når vi har samleje.

Hvad skal jeg gøre for, at hun lader mig forkæle Hende? (uden min penis)

Svar:

Kære du,

Hvor er det dejligt at høre, at du gerne vil give din kæreste samme dejlige oplevelse som du selv får, når I har sex. Derfor kan jeg også godt forstå, hvis det er svært for dig, når hun ikke vil give dig lov til det.

At det gør ondt på din kæreste, når I har sex, er ikke optimalt, og jeg kan godt forstå, at det går jer på. Det er helt naturligt at tænke, at det nok er fordi du er for stor og kommer for dybt ind. Det er dog sjældent det, der er tilfældet. Skeden er enormt elastisk, og kan derfor tilpasse sig lige nøjagtig den penis, som gerne vil ind. Men hvis pigen (bevidst eller ubevidst) kommer til at spænde i underlivet, hvilket sker rigtig tit, eller hvis hun ikke er ordentligt våd, så kan det komme til at gøre ondt på hende. Derfor er det vigtigt at sørge for, at I begge slapper godt af, og at hun er godt våd, inden I prøver at have samleje.

Hvis sex skal være godt er det vigtigt at man lytter til hinanden og respekterer både hinandens og sine egne grænser. Det lyder det til, at I er rigtig gode til. Det kan også være en god idé at snakke om, hvad det er der gør, at det er grænseoverskridende for din kæreste, når du giver hende finger eller slikker hende. Du har sikkert allerede gjort dig mange tanker om, hvad det kan skyldes, men det kan være en god idé at lade hende sætte ord på også. Så ved du hvad der foregår inden i hende, og det vil gøre det nemmere for jer at arbejde sammen mod at få et bedre sexliv.

Udover at lytte til hinanden og respektere hinandens grænser, er det mindst ligeså vigtigt, at begge parter er helt klar, hvis sex skal være godt. Nogen gange kan man godt føle sig klar, uden egentlig at være det. Derfor tænker jeg, at det måske kan være en fordel for jer, at bruge lang tid på forspil, så din kæreste slapper rigtig godt af i sit underliv, og så hun bliver ordentligt våd. Så vil sex være en meget mere dejlig oplevelse - for jer begge to.

Så brug en masse tid på at nusse og kysse og lægge op til sex, men vent så lang tid som I overhovedet kan med at have egentligt samleje. For at din kæreste kan få lyst til at give sig mere hen, og få lyst til at give dig lov til at forkæle hende mere, er det vigtigt, at du respekterer hendes grænser, hvilket det også lyder til at du gør, og at I tager det i hendes tempo. Lad hende tage styringen i en periode, og lad hende bestemme hvad der skal ske og hvordan. Det kan godt være at det betyder, at det i starten stadig mest er hende, der forkæler dig. Men med tiden tror jeg I vil opleve, at hun bliver mere og mere tryg i det, og får mere og mere lyst til at prøve nye ting.

Så hvis I tager den med ro, og du lader din kæreste tage styringen, så tror jeg, at sex vil blive en rigtig dejlig oplevelse for jer begge to - hver gang.

Jeg håber du kan bruge svaret!

Mange hilner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål