sexlegetøj

brevkassespørgsmål

sexlegetøj

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 3 år 6 måneder siden

hej cyberhus

jeg er ikke typen som bruger agurker eller gulerodder når jeg onaner så jeg ved ikke hvad jeg skal bruge for tilfredstille mig selv

Svar:

Hej med dig,

Dejligt at du nyder at onanere og gerne vil eksperimentere med din onani. Mange oplever, at onani til tider kan blive lidt det samme igen og igen og vil derfor gerne prøve noget nyt. De fleste piger onanerer med fingrene og det kan både være på klitoris og ved at føre fingrene ind i skeden. Det kan også sagtens være med genstande. I Danmark skal man være 16 år for at kunne købe sexlegetøj, og i nogle butikker (både fysiske butikker og online) skal man være 18 år. Det er op til butikken selv at sætte en øvre grænse på, hvor gamle deres kunder skal være.

Det er helt fint, at du ikke er til gulerødder eller agurker. Egentlig kan du bruge hvad som helst, så længe det ikke er noget skarpt eller uhygiejnisk. Det er vigtigt, at den genstand du bruger er ren og fri for bakterier og ikke kan gå i stykker (f.eks. splittes i flere dele). Det kan være en god idé at bruge et kondom henover den genstand, du vil føre op i skeden, netop for at sikre mod bakterier. Efter brug er det også vigtigt, at du gør genstanden grundigt ren igen. Hvis du har brug for inspiration kan du læse lidt mere her i en artikel fra Cyberhus, eller her på Sexliniens side om onani for piger. En anden mulighed kan være at søge på emnet eller spørge i vores Ung-til-Ung forum og læse, hvad andre piger bruger.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar og at du finder noget, som virker for dig, så onani stadig kan være spændende og dejligt for dig.

Venlige hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål