Sexlegetøj

brevkassespørgsmål

Sexlegetøj

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 1 måned siden

Jeg har onaneret i et par år nu, og da det er ved at blive lidt kedeligt vil jeg gerne have noget sexlegetøj. Problemet er bare at jeg ikke tør at spørge mine forældre og kan ikke købe det selv da jeg ikke har kort. (butikkerne må heller ikke sælge det til børn under 16 år)

Svar:

Hej med dig

Det er helt korrekt, at forretninger og webshops ikke må sælge sexlegetøj til unge under 16 år, og mange steder vælger de faktisk selv at sætte aldersgrænsen op til 18 år. Det er selvfølgelig ret ufedt, når man som dig gerne vil købe noget, men ikke har lyst til at spørge sine forældre, og derfor vil jeg prøve at komme med nogle forskellige råd til, hvad du kan gøre.

En mulighed er, hvis du har søskende eller gode venner som er over 16, at spørge om han/hun vil købe noget sexlegetøj for dig. Hvis det er helt umuligt at finde nogen der kan hjælpe, så kan du måske begyndte at finde inspiration til nye måde at onanere på. Du kan eksempelvis spørge dine veninder, hvad de gør eller finde gode råd på internettet. Cyberhus har skrevet en artikel, der hedder "Onani for piger", hvor der er tips til, forskellige måder at onanere på. Du kan læse artiklen ved at trykke her.

Der er også den løsning, at du kan lave dit eget sexlegetøj. Du kan eksempelvis tage en gulerod eller en agurk og sætte et kondom på. Når du bruger noget til at onanere med, som ikke er lavet til at være sexlegetøj, så er det vigtigt, at du husker at sætte et kondom på. Det beskytter nemlig mod bakterier, som du helst ikke skal have op i dit underliv. Du kan måske også finde inspiration på internettet til, hvordan du kan lave dit eget sexlegetøj ud af ting, som man nemt kan købe. Husk som sagt altid at sætte et kondom på og vær opmærksom på, om det gør ondt når du bruger det hjemmelavede sexlegetøj.

Det er alletiders, at du er nysgerrig på at lære dig selv og din krop bedre at kende, og jeg ønsker dig pøj pøj med det.

De bedste hilsner

Maren

Marens billede
Maren fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål