Sex igen er jeg homo

brevkassespørgsmål

Sex igen er jeg homo

brevkassespørgsmål af
anonym
15 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

hej det er fordi at jeg har en rigtig god ven som er homoseksuel og jeg er biseksuel det der skete er så at han spurget om vi skulle prøve at gå på toilettet sammen i skolen okay sagde jeg. først tissede han så tissede jeg o g efter jeg havde tisset sagde han at jeg skulle blive sedende det gjorde jeg han tog så noget op af lommen og det var to kondomer han puttede det ene på min pik og så ´suttede han den og bagefter tog han det andet på min pik og begyndte at ride den og det var så dejligt at jeg gerne vil have det til at ske igen hvordan skal jeg spørge ham? betyder det at jeg kun er til drenge fordi jeg ikke har kneppet en pige?

Svar:

Kære anonym,

Tak fordi du skriver ind, det lyder til at du har haft en dejlig oplevelse.

Som du selv siger, så ser du dig selv som biseksuel. Dette betyder egentlig bare at du er tiltrukket af begge køn. Du er altså ikke ''kun'' til drenge, bare fordi du ikke har haft sex med en pige. Inden du havde haft sex med din gode ven, så havde du jo hverken haft sex med piger eller drenge, og på det tidspunkt var du sikkert tiltrukket af begge køn. Fordi du har været sammen med en dreng, behøver du ikke miste interessen for piger, eller andre drenge end din ven. Jeg håber du kan se hvad jeg mener :)

Det lyder til at have været en spændende og rar oplevelse, og det er kun sundt for dig at udforske din seksualitet. Det lyder til at din ven gerne vil have sex med dig, og nu vil du gerne have at det sker igen. Du behøver egentlig bare snakke med ham om det. Sig at du syntes det var spændende og dejligt, og at du godt kunne tænke dig at prøve det igen. Du kan skrive til ham om at mødes, og så spørge ham hvad han tænker. Det kan være i bliver ved med at være venner som har sex sammen, men du kan også spørge om han vil være din kæreste, hvis du har følelser for ham.

Det er godt at høre at i bruger kondom. I kan naturligvis godt have sex uden, men så risikerer i at få seksuelle sygdomme. Så husk at være opmærksom på det hvis i gør det uden, og gå til lægen hvis i har brug for at blive testet.

Jeg håber du har fået svar på dit spørgsmål, og at du ikke længere går og bekymrer dig. Vær ikke bange for din seksualititet, og følg din sunde fornunft. Hvis du gerne vil snakke mere om det, eller måske har et helt andet spørgsmål, så skal du være velkommen til at skrive ind igen.

Mange hilsner, Torben(Brevkasserådgiver)

Torbens billede
Torben fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål