Sex bedste vens gamle Crush

brevkassespørgsmål

Sex bedste vens gamle Crush

brevkassespørgsmål af
Hugo
13 år
Oprettet 4 år 4 dage siden

Hej jeg hedder Hugo og er 13 år. Her i nat havde jeg en drøm hvor min bedstevens gamle crush kom hjem til mig og så havde vi sex. Det hvar mega rart men selve sexen hvar sindsyg kort. Hun er også en af mine veninder. Jeg har bare tænkt over hvad den her drøm kunne betyde ?

Svar:

Hej med dig Hugo!

Jeg kan godt forstå, at du har tænkt lidt over, hvad den her drøm kan betyde. Desværre kan jeg nok ikke give dig et endeligt svar, fordi der er forskellige holdninger til drømme. Nogle tror, at de drømme, de har, skyldes nogle bestemte ting i deres liv. Andre tror, at det, som de drømmer om, kommer til at ske i virkeligheden på et tidspunkt, og nogle helt tredje tror, at deres drømme er tilfældige, og måske mest af alt påvirkes af, hvad de har hørt eller set i løbet af det sidste stykke tid.

Der er altså forskellige holdninger til drømme og deres betydning og nok også flere, end jeg har nævnt eller kender. Derfor kan jeg ikke fortælle dig, hvad det rigtige svar er, fordi jeg tænker, at det kommer an på, hvad du selv tror. Men jeg kan sige, at selvom, man ikke ved, hvad man tror på, så tror jeg, at vi alle engang imellem oplever, at vores drømme kan give os nogle tanker og overvejelser, som vi måske ellers ikke have haft. Nogle drømmer er så skøre, at man bare vågner op og tænker, "øh, hvad?", men andre drømme kan virke så realitiske, og når det sker, så kommer der nogle gange nogle tanker, som vi ellers ikke havde tænkt. Og jeg tænker, om det er det, du oplever? At du måske er blevet i tvivl, om du faktisk har følelser for din veninde? Og at det måske gør dig nervøs for, hvordan du skal håndtere det, hvis du har følelser for hende, fordi din bedste ven også har haft det? Det er lidt den fornemmelse, jeg får, når jeg læser dit brev, men det er slet ikke sikkert, at det er rigtigt. Hvis det er, så er det bedste råd, jeg kan give dig at mærke efter med dig selv. Jeg tror i hvert fald, at du kender dine egne følelser bedre, end jeg eller nogen anden gør det, og at du derfor bedst selv kender svaret.

Jeg håber, at mit svar kan hjælpe dig lidt på vej, og jeg håber, at du finder ud af, hvordan du har det med din veninde. Hvis du har brug for at snakke mere om det, eller måske har brug for lidt hjælp til at finde ud af, hvad du skal gøre, hvis du faktisk har lidt følelser for din veninde, så er du velkommen til at kigge forbi igen. Det kan enten være her i brevkassen eller i vores chat.

Jeg ønsker dig held og lykke med det hele!

De bedste hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål