Vibrator

brevkassespørgsmål

Vibrator

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 8 år 4 måneder siden

Hej, er der en alder for hvornår man kan købe en vibrator eller en dildo?

Svar:

Hej Anonym

I danmark må forretningen ikke sælge sexlegetøj som eksempelvis en vibrator til unge under 16 år. Hvis de gør kan de blive straffet med en bøde, så det er en regel som butikkerne tager meget alvorligt. Mange butikker har lavet egne regler om at de ikke vil sælge til unge under 18 år. Det må den enkelte butik gerne, men ifølge loven er det altså en aldersgrænse på 16 år.

Venlig hilsen
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål