Tror min pennis er for lille..

brevkassespørgsmål

Tror min pennis er for lille..

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Jeg er en dreng på 17 år, min pik er 4cm i slap, og 12 i stiv tilstand.. jeg synes den er alt alt for lille, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre kan i hjælpe mig, er flov når min kæreste hele tiden vil have sex, og jeg siger altid ik idag ik idag, og jeg vil så gerne, men er bange for hun synes den er for lille.. det virkelig nedern.. plz svar Hilsen mark

Svar:

Hej Mark

Du behøver heldigvis ikke at være flov over din penis. Rigtig mange drenge i din alder er bange for at deres penis er for lille, men jeg vil prøve at berolige dig med at fortælle, 12 cm er en meget normal størrelse.

Drenges penis er faktisk først færdig med at vokse når man er i starten af de 20 år, og når den er færdig med at vokse, er det helt normalt at have en fra 12 til 17 cm. At den er 4 cm i slap tilstand, skal du heller ikke være bange for er unormalt. For en penis i slap tilstand svinger meget i længde fra person til person, og kan ikke sammenlignes med hvor lang den  bliver når den er stiv.

Noget jeg tror der vil hjælpe dig, er at få et mere afslappet forhold til din krop. Og det tror jeg du får når du ikke længere er bange for hvad hun syntes om din penis.
Det kan du måske gøre ved at snakke med hende om hvad du føler, og fortælle hende at du er lidt flov over størrelsen, som du er bange for at hun syntes er for lille.

For tror du vil blive lettet når du får snakket med hende om de ting, og måske finde ud af, det nok ikke betyder noget for hende hvor lang den er. Da længden, sjovt nok oftere betyder mere for  en mand end for en kvinde.
Faktisk er alt hvad man behøver, en stiv penis på 5 cm for at kunne trænge op i en pige.

Håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw