for stram

brevkassespørgsmål

for stram

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

hej. jeg er en pige på 18 år, og jeg har et problem. Jeg har en helt fantastisk kæreste, men hver gang vi prøver at have sex gør det virkelig ondt. Det føles som om jeg næsten sprækker. Jeg ved ikke om det er normalt? Jeg har overvejet at tage ned til lægen og få undersøgt om den er helt normal.. Det er ikke fordi den ikke er våd nok, det virker som om den slet ikke er stor nok. håber på et svar.. :)

Svar:

Hej Pige, 18 år.

Det er et godt spørgsmål du kommer med, og jeg kan ikke sige nøjagtigt hvor problemet er. Det er sådan at nogle piger er strammere end andre, lige som nogle fyre har en større pik end andre. Folk er meget forskellige på det punkt og som udgangspunkt ville jeg ikke tro at der er noget galt med dig. Hvis du er i tvivl, så er det måske en god ide at snakke med din læge om det.

Har du prøvet at onanere ved at stikke fingre op i dig selv? Gør det ondt? Hvis det gør ondt med et par fingre, kan du prøve at ligge dem ovenpå hinanden som om du halvt krydser fingre, og så ret dem ud, når de er inden i dig. Ellers kan du prøve at udvide dig lidt med en vibrator eller dildo der er lidt mindre end hans pik...

Alternativt, hvis du er lidt nervøs når I er sammen kan det også godt have indflydelse på hvordan du føler det. Så prøv at slappe rigtigt godt af imens.

Til sidst så ved jeg ikke helt hvordan I har sex. Nogle stillinger åbner dig mere end andre. Jeg vil som udgangspunkt anbefale dig en af følgende to: 1) du sætter dig ovenpå ham. På den måde styrer du hvor dybt han skal ind og hvor hurtigt det kan gå og detefterlader dig meget åben dernede. 2) Du ligger på ryggen og krydser dine ben på hans ryg. Her bestemmer han så tempo og hvor dybt, men du er igen meget åben forneden.

Jeg håber det hjælper. Ellers er du velkommen til at skrive igen.

Med Venlig Hilsen

-Sune