Stor pik

brevkassespørgsmål

Stor pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Jeg er 12 år og har en pik på 34 cm, alle siger det Nice at den er så lang. Og når jeg står i klAssen og viser den til alle siger alle at det er sejt selv min lærer. Men jeg ved ikke helt. Er det normalt.

Svar:

Hej Med dig..

Jeg fornemmer at du er stolt af din pik, men samtidig kan jeg også fornemme at du er lidt i tvivl og nervøs for om størrelsen på din pik er normal.

I din alder kan være svært, hvis man ikke helt ligner de andre. Bare se i reklamerne, hvordan de gerne vil have at vi skal ligne hinanden- at vi ikke skiller os ud og er anderledes!

Mine ord til dig er derfor:

Det kan godt være at din pik er lidt større end andres, men du skal altså vide, at der er lige så mange forskellige slags pikke, som der er drenge/mænd. Det vil sige at enhver pik er unik og er lige nøjagtigt som den skal være. Den kan være stor, lille, lang, kort, tyk eller tynd, have et stort eller lille hoved. Jeg tror altid at drenge / mænd har målt og vurderet størrelsen på deres kønsorganer. Men man har nu en gang den pik man er født med..

Derfor er svaret på dit spørgsmål; at det eneste det handler om er, at du selv er glad for din pik. Vær glad for de andre synes det er sejt, men det allervigtigste er at du accepterer din krop som den er og passer godt på den.

Mange sommerhilsner

Mette M