Sperm

brevkassespørgsmål

Sperm

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej. Jeg er en dreng på 14 år, der ikke helt er med på det der onani. når jeg onanere, og bliver ved, kommer der sådan en sær følelse i pikken, og når jeg så bliver ved derfra kommer der ikke særlig meget sperm. Hvad kan dette skyldes?

Svar:

Hej dreng, 14 år,

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du spørger om, men jeg forstår det som at det er mængden af sperm du ikke forstår. Så det er det jeg vil svare på... Hvis jeg har misforstået dig, så må du skrive herind igen og rykke mig lidt i ørene.

Når du skriver at der ikke kommer særligt meget sperm, kan jeg ikke lade være med at tænke i forhold til hvad? Hvis du har set de enorme mængder sæd i porno, skal du vide at det er fuldstændigt urealistisk... Den normale mængde sperm for en færdigtudviklet mand ligger på 4-8 mililiter, til sammenligning kan der i et normalt shotglas/snapseglas være 20 mililiter (2 cl).

Hvis du stadig synes at det er lidt der kommer, kan det også have noget at gøre med at du er 14, og din udvikling kun er gået i gang. Du kan først regne med at være helt færdigtudviklet når du runder starten af tyverne.

Jeg håber det var svar nok. Ellers må du skrive igen.

Med venlig hilsen

-Sune