spørgsmål

brevkassespørgsmål

spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 12 år 2 uger siden

hej. Hvordan finder jeg ud af hvor tyk min pik er? og hvordan fidnder jeg ud af hvor store mine klunker er? og hvad er så gennemsnittet for tykkelse af pikken? og gennemsnittet af klunkers størrelse? hilsen X

Svar:

Hej med dig X

Det er nogle gode spørgsmål, for det virker ikke lige så nemt som at måle pikkens længde. Jeg vil prøve at gå lige til sagen og svare direkte på hvad du spørger om.

Hvis du vil måle omkredsen, er det nemmeste at finde et målebånd. De bliver brugt til f.eks. når man syer. Det er en form for lineal, men de er lavet af blødt materiale som kan formes f.eks. rundt om penis.

Jeg har ikke hørt om, så mange der måler klunkerne. Men har læst, at man måler dem med normal lineal og så vælger du selv, om du vil måle længden eller bredden.

Gennemsnittet af klunkerne variere fra 3 – 5 cm og gennemsnittet for pikkens omkreds, er imellem 8 – 13 cm. Men vil lige sige, at de gennemsnit er af en fuldudvokset penis og det er den først, når man er i starten af 20erne. Så du har stadigvæk nogle år, det kan vokse i.

Jeg håber du kan bruge svarene
Med venlig hilsen Paw